تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

رفت و آمد مطبوعاتی:

بارها در این وبلاگ از قدرتمندی ابزار رسانه (تبلیغات رایگان)در تاثیرگذاری بر افکار عمومی و اطلاع رسانی های جمعی و افزایش آگاهی افراد جامعه مفصل صحبت کردیم. (تبلیغات رایگان)حتی روش هایی را جهت بهره برداری بیشتر از این ابزار ارائه کردیم. (تبلیغات رایگان)اما آن روش ها همگی روش هایی رسمی محسوب می شدند.(تبلیغات رایگان) درصورتی که به قول معروف آب را باید از سرچشمه گرفت.(تبلیغات رایگان) ابزار رسانه در درست چه کسانی است؟ خبرنگاران و به قول معروف رسانه چی ها ( همان نمایندگان رسانه). (تبلغات رایگان)پس به منظور استفاده ی بهتر و بیشتر (تبلیغات رایگان) از ابزار رسانه باید رابطه ای بسیار صمیمی و دوستانه با نمایندگان رسانه داشته باشیم.(تبلیغات رایگان) یعنی استفاده از شیوه های غیررسمی در برقراری ارتباط با آن ها.(تبلیغات رایگان) حال سوال اینجاست که برای ایجاد این روابط غیررسمی چه اقداماتی لازم است؟(تبلیغات رایگان)


درادامه ی مطلب همراه ما باشید





یکی از پیشنهادات ما برگزاری مهمانی های مطبوعاتی است. (تبلیغات رایگان) البته منظور از مهمانی، چیزی شبیه به مهمانی هایی که (تبلیغات رایگان)با دوستان و اقوام و همکاران خود دارید نیست. صرفا یک ناهار یا شام ( ترجیحا ناهار) دوستانه و غیررسمی(تبلیغات رایگان) است که به شما فرصت گپ و گفت (تبلیغات رایگان)و صحبت کردن از هردری ( به قول معروف) را می دهد. این شیوه بسیار زیرکانه است (تبلیغات رایگان) زیرا شما کاملا بدون واسطه اما غیرمستقیم اطلاعاتی که تمایل به نشر آن دارید (تبلیغات رایگان)را دراختیار خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها ( همان رسانه چی ها) قرار می دهید. (تبلیغات رایگان)خوراک این قشر هم که اطلاعات است. (تبلیغات رایگان)در این شیوه افراد به صورت گروهی دعوت می شوند. شیوه ی دیگر دعوت از نمایندگان رسانه (تبلیغات رایگان) و خبرنگاران به صورت فردی به منظور تبادل نظر دوستانه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. (تبلیغات رایگان) البته در این قرار ملاقات ها بهتر است شما کمتر صحبت کنید(تبلیغات رایگان) و فرصت اصلی را دراختیار خبرنگاران قرار دهید.(تبلیغات رایگان) قطعا بازخورد بهتری خواهید گرفت. ( می توانید امتحان کنید!) شاید بپرسید (تبلیغات رایگان)چرا در این روش بازدهی بهتری دریافت خواهید کرد. به این دلیل که شما درواقع شرایط و جوی را برای کنجکاوی بیشتر(تبلیغات رایگان) خبرنگاران درمورد سازمان تان ایجاد کرده اید(تبلیغات رایگان) و حالا باید منتظر اقداماتی از طرف او برای کسب اطلاعات بیشتر باشید.(تبلیغات رایگان) شیوه ی دیگری که البته از جذابیت کمتری برخوردار است این است (تبلیغات رایگان)که قرار مصاحبه یا گفت و گوی دوستانه ای با خبرنگاران یا رسانه چی ها در دفتر خودشان ( دفتر روزنامه، مطبوعات یا رادیو و تلویزیون و ...) تنظیم کنید و مسئول روابط عمومی خود را به عنوان نماینده ی خود به آن جا بفرستید. (تبلیغات رایگان)شیوه ی اخری هم که به شما پیشنهاد می شود(تبلیغات رایگان) این است که از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حضور در جشن ها، افتتاحیه ها، اختتامیه ها و.... دعوت کنید. (تبلیغات رایگان)که البته این مورد برعکس روش قبلی، (تبلیغات رایگان)روشی است که امتحان آن حتما توصیه می شود. درضمن (تبلیغات رایگان9 اگر این دعوت از اصحاب رسانه به همراه خانواده شان باشد قطعا تاثیرات به مراتب بیشتری خواهید گرفت.(تبلیغات رایگان)


چگونه می توانیم بیشترین تاثیر گذاری را به وسیله ی پیام تبلیغاتی خود بر مخاطبان داشته باشیم؟


       از قدرت کلمات غافل نشوید. و سعی کنید از کلماتی مناسب، تاثیرگذار و پرمفهوم استفاده کنید که در عین سادگی، به درستی منظور شما را برساند و تاثیرگذاری خوبی داشته باشد.


       سعی کنید پیام های تان بیشتر حالت حمایتی داشته باشد.


       جالب است بدانید، هرچه پیام تبلیغاتی شما طولانی تر باشد، ماندگاری آن در ذهن مخاطب طولانی تر خواهد بود.


       پیام تبلیغاتی خود راآن ر تکرار کنید تا بالاخره بر ذهن قدمخاطب، حاکم شود




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی