تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

قفسه ی اطلاعات

پیش تر گفتیم که اهداف روابط عمومی متفاوت بوده و ابزارهایی که برای رسیدن به اهداف خود از آن ها استفاده می کنند(تبلیغات رایگان) نیز متفاوت است. قفسه های اطلاعات از جمله ابزاری است (تبلیغات رایگان) که به روابط عمومی کمک می کند تا به اهدافی که در زمینه ی اطلاع رسانی دارند دست پیدا کنند.

درمورد این ابزار خوب است بدانید در حیطه ی درون سازمان اثر گذاری بیشتری دارد (تبلیغات رایگان) تا برون سازمانی. برای مثال از جمله کاربردهای قفسه های اطلاعات(تبلیغات رایگان)  در حیطه ی درون سازمانی می توان به ارتقا سطح روحیه ی کارکنان سازمان و همچنین افزایش اگاهی های آن ها اشاره کرد.(تبلیغات رایگان) 

اگر هنوز متوجه نشده اید که منظور از قفسه ی اطلاعات چیست، (تبلیغات رایگان) باید بگویم همان قفسه هایی که در سازمان ها می بینید  و گاهی کتابچه، نشریه ی سازمان، بروشور و.... درون آن قرار داده می شود. (تبلیغات رایگان) از دیگر محصولاتی که می توان در این قفسه ها قرار داد، برگ های لایی و کاتالوگ و به طور کلی هر محصولی (تبلیغات رایگان) که در قالب اطلاعات کم، خلاصه و مفید ارائه می شود، می باشد.

مزیت این قفسه ها در این است که همواره در دسترس کارکنان وجود دارد(تبلیغات رایگان)  تا هرزمانی که دل شان بخواهد بتوانند از آن ها استفاده کرده و مطالعه نمایند. مزیت دیگر، (تبلیغات رایگان) کم حجم بودن این اطلاعات است که کمک می کند تا کارکنان از اوقات فراغت و استراحت های کوتاهی که ممکن است در سازمان داشته باشند (تبلیغات رایگان) برای مطالعه ی آن ها استفاده کنند و ازطرفی کمبود زمان را بهانه ای جهت بی خبری و عدم آگاهی خود قرار ندهند.(تبلیغات رایگان) 


درادامه ی مطلب همراه ما باشید




افزودن مواردی که بتواند باعث جذب مخاطبان ( همان کارکنان سازمان) بشود هم بستگی (تبلیغات رایگان) به خلاقیت روابط عمومی سازمان در این زمینه دارد. برای مثال می تواند از قفسه های زیباتر برای این منظور استفاده کند(تبلیغات رایگان)  و یا درکنار کتابچه ها و... یک ظرف شیرینی یا شکلات قرار دهد(تبلیغات رایگان)  تا کارکنان بیشتر به آن سو سوق داده شوند و یا حتی می تواند در سازمان مسابقه های کتاب خوانی و ... برگزار کند (تبلیغات رایگان) که منبع آن مسابقه از محتواهای این قفسه ها باشد. یکی از کارهایی که در این جهت در سازمان ها رایج است، نوشتن جملات تاثیرگذار و کوتاه بالای این قفسه ها می باشد(تبلیغات رایگان)  برای مثال: « بیایید با کتاب مهربان باشیم»یا « خوب است بدانیم» و.... 

بانک اطلاعاتی

این ابزار، برخلاف ابزار بالا که گفته شد(تبلیغات رایگان)  تنها در زمینه ی افزایش طلاعات و به صورت درون سازمانی می تواند به اهداف روابط عمومی کمک کند، دایره ی گسترده تری از اهداف را شامل حال لطف خود می کند!!!!!(تبلیغات رایگان) 

خوب است بدانیم اصلا بانک اطلاعاتی چیست؟(تبلیغات رایگان) 

بانک اطلاعاتی یعنی مقدار بسیار زیای از اطلاعات مهم و اساسی سازمان را که ممکن است(تبلیغات رایگان)  بسیار مورد استفاده ی سازمان قرار بگیرد و یا بعدها در تصمیم گیری ها مورد نیاز باشد(تبلیغات رایگان)  را به صورت پردازش شده و با دسته بندی های مشخص و دقیق، نگهداری کنیم. بانک اطلاعاتی در مواردی می تواند حکم شاهرگ سازمان را داشته باشد(تبلیغات رایگان) و عدم توجه به پردازش آن ها قطعا سازمان را با مشکلات مختلفی رو به رو خواهد کرد.(تبلیغات رایگان) 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی