تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

روزنامه دیواری مخصوص کارکنان سازمان(تبلیغات رایگان):

در پست قبلی به طور مفصل درمورد تابلوی اعلانات موجود در سازمان ها صحبت کردیم.(تبلیغات رایگان) اما ایا تا به حال اسم روزنامه دیواری سازمان یا روزنامه دیواری کارکنان را شنیده اید؟ حتم دارم حتی این اسم هم برای گوش هایتان نا آشنا است.(تبلیغات رایگان) پس اگر می خواهید بدانید روزنامه دیواری کارکنان چیست با ما همراه باشید.(تبلیغات رایگان)

امیدوارم تصور نکرده باشید که جمعی از کارکنان سازمان دورهم می نشینند و(تبلیغات رایگان) مانند دوران دبستان همگی ما، با عکس و شعر، روزنامه دیواری درست می کنند ونقاشی می کشند و بابت آن حقوق هم می گیرند!!!!!(تبلیغات رایگان) روزنامه دیواری کارکنان درواقع همان تابلوی اعلانات است !! بدین صورت که با هماهنگی روابط عمومی سازمان، یکی از همان تابلوهای اعلانات به کارکنان اختصاص می یابد (تبلیغات رایگان) تا هرآنچه دل شان می خواهد روی آن قرار دهند.(تبلیغات رایگان) مطالبی مانند شعر، حکایت، خبرهای روز، دانستی های جذاب و....  که این مطالب می تواند از سایت ها و مجلات و منابع دیگر گرفته شده باشد و یا می تواند تراوشات ذهن خود افراد باشد.(تبلیغات رایگان) می تواند چاپ شده باشد و یا دست نویس.. درواقع هیچ محدودیتی در چهارچوب قوانین برای این تابلو وجود ندارد.(تبلیغات رایگان) (همان هرچه می خواهد دل تنگت بگو است). به نظر شما این کار چه سودی دارد؟!


در ادامه ی مطلب همراه ما باشید


یکی از فوایدش این است که باعث جذب کارکنان به خواندن مطالب تابلوهای اعلانات می شود.(تبلیغات رایگان) وقتی کسی خودش مدام روی یکی از این تابلوها مطلب می گذارد حتما برایش جالب می شود(تبلیغات رایگان) که روی بقیه ی تابلوهای اعلانات چه چیزی نوشته شده است، درتیجه به مطالعه ی آن ها ترغیب می شود.(تبلیغات رایگان) فواید مطالعه ی تابلوهای اعلانات را هم که درپست قبل گفته ایم.

فایده ی دیگر، افزایش حس تعهد و رضایت نسبت به محیط کار است.(تبلیغات رایگان) کارمندانی که می توانند احساسات خود را از طریق مطالبی که روی تابلو قرار می دهند با همکاران شان به اشتراک بگذارند، قطعا رضایت شغلی بیشتری خواهند داشت(تبلیغات رایگان) زیرا حس بهتری به محیط کارشان پیدا می کنند. دلیل این حس بهتر هم که مشخص است،(تبلیغات رایگان) آن ها در طراحی محیط کارشان دخیل هستند. هرچند که این دخالت بسیار کوچک و کم باشد. نتیجه ی این حس بهتر و رضایت شغلی بیشتر کارکنان،(تبلیغات رایگان) می شود عملکرد بهتر و بازدهی بالاتر که مستقیما بر منافع سازمان اثرگذار خواهد بود.

فایده ی بعدی این است که همین یک تابلوی به ظاهر کوچک، می تواند باعث افزایش همدلی و مشارکت کارکنان شود.(تبلیغات رایگان) به طور حتم اخلاق، روحیه، نظرات و اعتقادات تمام افراد سازمان(تبلیغات رایگان) در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دینی با یک دیگر تفاوت های زیادی دارد. این تابلو باعث می شود از طرفی هرفردی بتواند آزادانه عقایدش را مطرح کند(تبلیغات رایگان) و از طرفی دیگران هم با عقاید او آشنا شوند و چه بسا بسیاری از اختلافات هم از این طریق حل و فصل شود.(تبلیغات رایگان) نتیجه ی همبستگی بیشتری که روزنامه دیواری کارکنان در آن سهم اثرگذاری دارد چیست؟ (تبلیغات رایگان) باز هم افزایش حس مثبت، افزایش رضایت شغلی، بازدهی بالا و درنتیجه افزایش منافع سازمان.

واقعا تصور می کردید یک تابلوی کوچک بتواند تا این اندازه در منافع سازمان اثر گذار باشد؟! (تبلیغات رایگان) همان تابلویی که خیلی ها با شنیدن اسمش ممکن است حتی مسخره کنند و بخندند.(تبلیغات رایگان)

بله اصل مهم در تبلیغات همین است.(تبلیغات رایگان) هیچ حرکتی در دنیای تبلیغات وجود ندارد که بدون سود و منفعت برای تبلیغ کننده باشد. حتی اقدامات کوچک و از نظر بسیاری، بی اهمیت!(تبلیغات رایگان)


نظرات (۱)

عجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی