تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰


تبلیغات رایگان


برگزاری همایش:



قطعا شما هم تاکنون همایش های زیادی شرکت کرده اید.(تبلیغات رایگان) به ندرت می توان کسی را یافت که در طول عمرش یکبار هم در هیچ همایشی شرکت نکرده باشد. (تبلیغات رایگان) اما ایا شما که تجربه ی شرکت در چند همایش را دارید می دانید تعریف همایش چیست؟(تبلیغات رایگان) اصلا به چه جمعی همایش می گویند؟ هدف از برگزای همایش چیست و قرار است خروجی آن چه چیزی باشد؟ (تبلیغات رایگان)



درتعریف همایش باید گفت (تبلیغات رایگان)وقتی تعداد نسبتا زیادی از افراد غالبا متخصص دریک موضوع خاص ( یا حداقل علاقه مند به آن موضوع) در یک مکانی گرد هم می ایند (تبلیغات رایگان)و جدیدترین یافته های خود را در مورد آن موضوع و روش های پرداختن به آن موضوع،(تبلیغات رایگان) با دیگران به اشتراک می گذارند، درمواردی حتی درمورد آن موضوعات بحث می شود(تبلیغات رایگان) و بر یک یافته ی نهایی یا یک روشی که اثری مثبت تر بر سرعت عمل در امور، افزایش کیفیت عملکردها و ...  دارد،(تبلیغات رایگان) توافق نظر صورت می گیرد؛ به آن محفل، همایش می گویند. (تبلیغات رایگان)


همایش ها یکی دیگر از ابزارهایی هستند(تبلیغات رایگان) که روابط عمومی سازمان ها برای اطلاع رسانی یا تبادل نظر افراد سازمان از آن استفاده می کنند. (تبلیغات رایگان)درمورد نحوه ی برگزاری همایش ها هم باید گفت مانند هر مراسم دیگری نیازمند اقدامات مختلفی قبل از برگزاری،(تبلیغات رایگان) درطول آن و بعد از آن می باشند.


درادامه ی مطلب باما همراه باشید







برای مثال پیش از برگزاری همایش، (تبلیغات رایگان) روابط عمومی باید هدف همایش، موضوع مورد بحث، برنامه ریزی، زمان و مکان برگزاری،(تبلیغات رایگان) مهمان های مدعو، سخنران ها،طراحی دکور، پذیرایی، عنوان همایش، مدت برگزاری همایش،(تبلیغات رایگان) تعیین افرادی که قرار است نظرنهایی را جهت تصویب یک نتیجه ارائه دهند و .... را تعیین کند. (تبلیغات رایگان)هم چنین ایجاد ستاد برگزاری همایش (جهت نظارت بر کیفیت اجرای برنامه ها،(تبلیغات رایگان) تقسیم بندی مناسب وظایف و از همه مهمتر پشتیبانی همایش) و تشکیل گروه های کاری که وظایف مختلف بین این گروه ها تقسیم می شود (تبلیغات رایگان)و تشکیل ستادخبری از دیگر مسئولیت ها(تبلیغات رایگان) و وظایف روابط عمومی تا پیش از شروع همایش می باشد. در ستادخبری، که معمولا درمواردی تشکیل می شود (تبلیغات رایگان)که سازمان به دنبال یک موج تبلیغاتی شدید از سازمان یا همان همایش است، (تبلیغات رایگان)اخبار مختلفی درمورد برگزاری همایش و پیامدها و نتایج ان، حواشی و ... تهیه شده (تبلیغات رایگان)و با یک برنامه ریزی مناسب انتشار می یابد. که البته تاثیرات بسیاری هم بر تثبیت جایگاه تبلیغاتی سازمان خواهد داشت.(تبلیغات رایگان)


جالب است بدانید(تبلیغات رایگان) همایش انواع مختلفی دارد و کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، سمینارها و کنگره ها، هرکدام نوعی از همایش محسوب می شوند.(تبلیغات رایگان) اما در روابط عمومی ها که موضوع اصلی مورد بحث ما است، سمینارها جایگاه به مراتب ویژه تری دارند.(تبلیغات رایگان)


بحث آزاد:


بحث ازاد درواقع چیزی شبیه به تریبون های ازادی است (تبلیغات رایگان)که در تلویزیون پخش می شود. با این تفاوت که در این بحث ها یا همان نشست ها، (تبلیغات رایگان) مسولان مربوطه هم حضور دارند و پاسخگوی شبهات و سوالات کارکنان هستند. (تبلیغات رایگان) ساز و کار برقراری این جسلات بدین شکل است که روابط عمومی اطلاعیه ای را منتشر می کند، (تبلیغات رایگان) هریک از کارکنان پس از مشاهده ی این اطلاعیه می توانند برای شرکت در این بحث ها ثبت نام کنند.(تبلیغات رایگان) پس از ثبت نام افراد داوطلب، روابط عمومی روزی را جهت برگزاری این جلسه اعلام می کند. (تبلیغات رایگان)سپس از بین کارکنان یک نفر با رای و نظر دیگران به عنوان دبیر ( اداره کننده ی جلسه ) انتخاب می شود.(تبلیغات رایگان) در روز برگزاری این فرد باید در برقراری نظم و احترام در جلسه بکوشد. (تبلیغات رایگان)در این جلسه کارکنان سوالات خود را مطرح می کنند و جواب شان را از مسئول مربوطه مستقیما دریافت می کنند. (تبلیغات رایگان)










نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی