تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

. کلیپ های ویدیویی: یکی از راهکارهای جدید جذب مخاطب و اطلاع رسانی عمومی (تبلیغات رایگان) در دنیای امروزه تهیه ی کلیپ است که اتفاقا هم از سوی مشتریان و(تبلیغات رایگان) هم بنگاه های اقتصادی و خدماتی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و درسراسر دنیا، در روابط عمومی ها مورد استفاده قرار می گیرد.(تبلیغات رایگان) البته استفاده ای کلیپ های ویدیویی مدت زیادی است که رواج دارد و(تبلیغات رایگان) از آن برای ضبط کردن جلسات  سمینارها، کارگاه ها، کلاس های آموزشی و...، ارائه ی امارهایی (تبلیغات رایگان) که نتیجه ی فعالیت های سازمان یا افراد بوده است به صورت تصویری،(تبلیغات رایگان) اعلام گزارش فعالیت ها به صورت تصویری، پخش و اموزش همزمان یک محتوا (تبلیغات رایگان) با استفاده از تکنولوژی هایی موسوم به تلویزیون های مداربسته و... استفاده می شود. اما چندی است که کاربرد جدیدتری از آن گسترش یافته که بدین شکل عمل می کند:

در ادامه ی مطلب همراه ما باشید


 (تبلیغات رایگان) در جلسات یا در سالن انتظار سازمان یا سالن های پرتردد (تبلیغات رایگان) یا در نمایشگاه ها و... فتوکلیپی که شامل مهم ترین اخبار سازمان مانند (تبلیغات رایگان) دستاوردهای مهم، موفقیت ها، انتصابات، تغییرات و... و همچنین مهم ترین فعالیت های سازمان، (تبلیغات رایگان) در یک بازه ی زمانی معین مانند یک ماه، یک هفته، یک سال و.. تهیه شده وپخش می شود. مزیت این روش،(تبلیغات رایگان) علاوه بر جذابیت هایی بصری که می تواند دقت مخاطبان را به این گزارش جلب کند، این است که در یک مدت کوتاه، گزارش های بسیاری ارائه می شود. (تبلیغات رایگان) این کلیپ ها می تواند همراه با صدایی باشد که هر تصویر را توضیح می دهد و(تبلیغات رایگان) یا می تواند همراه با آهنگ تهیه شود که البته پیشنهاد ما این است (تبلیغات رایگان)  که در مراسم های رسمی تر، جلسات و... از گفتار و در نمایشگاه ها، سالن انتظار یا سالن های پرتردد و... از موسیقی استفاده گردد. (تبلیغات رایگان) البته ناگفته نماند در تهیه ی این کلیپ ها و تعیین تاثیر گذاری آن ها خلاقیت حرف اول را می زند.(تبلیغات رایگان)


3. تابلوهای هدایت کننده ( تابلوهای راهنما): وقتی یک ارباب رجوع به سازمان شما وارد می شود،(تبلیغات رایگان) اول از همه می خواهد بداند برای انجام کار خود باید به کدام بخش و کدام اتاق برود. (تبلیغات رایگان) راهنمایی او وظیفه ی روابط عمومی است.(تبلیغات رایگان) پس اولین قدم درجهت جلب رضایت ارباب رجوع از روابط عمومی سازمان می تواند تابلوهای راهنما باشد که او را از سرگردانی نجات خواهد داد.(تبلیغات رایگان)

حال سوال این است: تابلوی راهنما باید چگونه طراحی شود(تبلیغات رایگان) تا بتواند بیشترین کمک را به ارباب رجوع انجام دهد؟

تابلوی راهنما باید نقشه ای از محل هر اتاق و سمت فردی که در آن اتاق قرار (تبلیغات رایگان) دارد را نشان دهد. سعی کنید راهنما ی نقشه داشته باشید (تبلیغات رایگان)  و در تهیه ی تابلوی راهنما، حتی الامکان از نشانه های اختصاری و علائم کمتری استفاده کنید. (تبلیغات رایگان) این تابلو قرار است راهنما باشد، نقشه ی گنج که نیست! استفاده از فلش هم برای نشان دادن سمتی که اتاق های مهم تر قرار دارند (تبلیغات رایگان) توصیه می شود. حتما شماره ی هراتاق را روی نقشه، در محلی که آن اتاق قرار دارد درج کنید.(تبلیغات رایگان)  هم چنین می توانید در یک پوستر جداگانه، در کنار تابلوی راهنما،(تبلیغات رایگان) اسامی افرادی که در آن اتاق حضور دارند ( اسامی مسئول مربوطه) را بنویسید.

درضمن می توانید باعباراتی مانند به سمت دبیرخانه و... در طول مسیر(تبلیغات رایگاین) در سازمان به ارباب رجوع برای یافتن محل مورد نظرش کمک کنید.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی