تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

شاید بعد ازشنیدن مزایای بسیاری که انتشار نشریه ی داخلی در سازمان دارد، (تبلیغات رایگان)شما هم به این فکر افتاده باشید که برای سازمان تان اقدام به چاپ نشریه کنید(تبلیغات رایگان) و حالا برایتان سوال باشد که چگونه باید اقدام به این کار کنید؟ اگر در روابط عمومی سازمان تصمیم گرفته شود(تبلیغات رایگان) که نشریه ی داخلی چاپ و منتشر شود، باید یک سری اقدامات به هم پیوسته،(تبلیغات رایگان) در قالب یک طرح توجیهی نوشته شود. بخش های مختلف این طرح باید براساس مشخصات زیر تهیه شود:

1.     هدف ازانتشار نشریه باید دقیقا مشخص شود. (تبلیغات رایگان)حتی اگر چند هدف فرعی هم وجود داشته باشد بهتر است به آن ها هم اشاره شود. اما از همه مهمتر اهداف اصلی هستند.(تبلیغات رایگان)

1.     تعیین مخاطبان نشریه، به این معنی که باید دقیقا تعیین شود چه کسانی قرار است (تبلیغات رایگان)این مطالب را مطالعه کنند؟ در چه رده ی سنی هستند؟ (تبلیغات رایگان)عمدتا چه ویژگی های شخصیتی دارند؟ و حتی شغل شان چیست؟ و....

همه ی این موارد به اضافه ی موارد بسیار دیگری(تبلیغات رایگان) زیرمجموعه ی تعیین مخاطبان هستند. که به شما کمک می کنند بتوانید مطالب متناسب و درخور مخاطبان خود را نشر دهید.(تبلیغات رایگان)

1.     تعیین کیفیت نشریه؛ بدین معنا که مشخص کنید قرار است(تبلیغات رایگان) نشریه ی شما شامل چند صفحه باشد؟ کاغذهای نشریه قرار است(تبلیغات رایگان) کاغذی باشد یا گلاسه؟ تصاویر قرار است رنگی باشند یا سیاه و سفید؟ و به طورکلی تعیین هرآنچه که درتعیین کیفیت یک نشریه عاملی اثرگذار می باشد.(تبلیغات رایگان)


درادامه ی مطلب همراه ما باشید


1.     انتخاب یک عنوان مناسب برای نشریه. دقت کنید(تبلیغات رایگان) در تعیین نام نشریه باید به محتوای نام، هماهنگی با اهداف نشریه و مخاطبان و هم چنین خوش آهنگ بودن نام نشریه دقت کنید.(تبلیغات رایگان)

1.     تعیین اعضای نشریه. یعنی تعیین مدیرمسئول، سردبیر، هیئت تحریریه، (تبلیغات رایگان)ویراستار، تصویرگر، عکاس، خبرنگار و.....


1.     تصمیم گیری درمورد این که طراحی صفحه های نشریه قرار است (تبلیغات رایگان)در چه قالبی باشد و اصلا چه کسی قرار است طراحی این صفحات را به عهده بگیرد. (تبلیغات رایگان)هم چنین تعیین نحوه ی صفحه بندی و حتی تعیین عناوین مطالب.

1.     درمورد شماره های نشریه و چگونگی چاپ نشریه هم تصمیم گیری می شود.(تبلیغات رایگان) برای مثال چاپخانه ای که قرار است چاپ نشریه ی سازمان تان را به آن بسپرید(تبلیغات رایگان) در این طرح اعلام می شود و درمورد کاغذ مورد استفاده و رنگ ها و ترکیب شان هم تصمیم های لازم گرفته می شود.(تبلیغات رایگان)


1.     تصمیم گیری و ارائه ی نتیجه درمورد طرح روی جلد(تبلیغات رایگان) هم از جمله مواردی است که در این طرح اعلام می شود.

1.     نحوه ی توزیع نشریه و این که قراراست فقط در درون سازمان منتشر شود(تبلیغات رایگان) و یا دربین سازمان های مختلف و یا اصلا در سطح شهر و.... از جمله موارد مهمی است که در این طرح تعیین می شود.(تبلیغات رایگان)


1.     مهمترین اقدامی که پس از تعیین طرح اولیه باید انجام شود،(تبلیغات رایگان) اقدام جهت اخد مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. البته نکته ای که در اینجا قابل تامل است،(تبلیغات رایگان) این است که حتما حواستان باشد اگر نشریه ی مدنظر شما علمی است یا تخصصی باشد (تبلیغات رایگان)باید حتما قبل از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد، از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت فرهنگ و آموزش عالی دریافت کنید.(تبلیغات رایگان)





 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی