تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان

تابلو اعلانات:

داشتن تابلوی اعلانات یکی دیگر از ابزارهایی است(تبلیغات رایگان) که روابط عمومی جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی از آن استفاده می کنند. تابلوی اعلانات برای روابط عمومی ها حکم راست آن ها را دارد(تبلیغات رایگان) و هربخش روابط عمومی در هرسازمانی حتی سازمان های بسیار کوچک حتما از این ابزار استفاده می کند. تابلوهای اعلانات همان تابلوهایی هستند که حتما شما هم (تبلیغات رایگان)در سازمان خود یا سازمان هایی که  پست تان به آن جا خورده است دیده اید. (تبلیغات رایگان)همان تابلوهایی که بروشورها و اطلاعیه های مختلفی روی آن نصب شده است و شما گاهی بی حوصله از کنار آن ها عبور کرده اید وگاهی هم که مجبور به انتظار شده اید، خواندن مطالب (تبلیغات رایگان)آن را بر بیهوده انتظار کشیدن ترجیح داده اید و حتما با مطالعه ی آن ها مطالب مفیدی درمورد سازمان به دست آورده اید. (تبلیغات رایگان)تابلوهای اعلانات معمولا به دو شکل در سازمان ها دیده می شوند؛ یکی به صورت ایستاده و یکی نصب شده بردیوار. (تبلیغات رایگان)محل قرار دادن آن ها هم در راهرو های پرتردد سازمان یا در کنار درب ورودی سالن اصلی سازمان و یا در قسمت های پرجمعیت و پر رفت و آمد سازمان است. (تبلیغات رایگان)اگر می خواهید دقیق تر بدانید چه مطالبی بر تابلوی اعلانات سازمان قرار داده می شود باید به این موارد اشاره کنم: (تبلیغات رایگان)


در ادامه ی مطلب همراه ما باشید




·         آیات و روایات و احادیث یا سخنان پرمغزی از بزرگان و یا یک یا چند بیت شعر از شاعران اصیل ایرانی(تبلیغات رایگان) که غالبا مربوط به حیطه ی فعالیت سازمان است یا هشداری درمورد کار و خدمت به خلق و ... را در بر دارد. (تبلیغات رایگان) (دربرخی موارد مشاهده شده است که حکایت های کوتاهی هم در این تابلوها درج می شود)

·         پندها و درس های اخلاقی(تبلیغات رایگان) که به صورت نکات آموزنده و کوتاه نوشته می شوند و می توانند در بهبود روابط اجتماعی و یا حتی شیوه ی زندگی اثرگذار باشند. ( درنتیجه هم برای کارمندان سودمند هستند و هم برای مراجعین)(تبلیغات رایگان)

·         جدیدترین ابلاغیه ها، اطلاعیه ها و بخش نامه هایی که به دست سازمان رسیده است تا ابلاغ بخش نامه ی بعدی(تبلیغات رایگان) و یا برای مدت کوتاهی مانند(تبلیغات رایگان) یک هفته یا یک ماه بر تابلوی اعلانات قرار می گیرد. ترتیب قراردادن این اطلاعیه ها بر تابلوی اعلانات، براساس میزان اعتبار و اهمیت آن ها می باشد.

·         پیام های تبلیغاتی (تبلیغات رایگان)که به طور مستقیم یا غیر مستقیم ( یعنی با استفاده از روش تبلیغات مستقیم یا تبلیغات غیرمستقیم) می تواند بر ذهن مراجعین سازمان اثر مفیدی داشته باشد.(تبلیغات رایگان) حال این اثر مفید یا جلب نظر آن ها برای استفاده از خدمات و کالاهای سازمان است(تبلیغات رایگان) و یا درجهت جلب رضایت آن ها.

نکته ای که دراین جا باید به آن اشاره کنم این است که تابلوی اعلانات(تبلیغات رایگان) ابزار مفیدی است اما متاسفانه مورد توجه چندانی توسط روابط عمومی های سازمان ها قرار نمی گیرد. ( البته این موضوع در اغلب سازمان ها وجود دارد نه همه ی آن ها). (تبلیغات رایگان)منظور از عدم توجه به این تابلو ها استفاده نکردن از آن ها نیست بلکه درست استفاده نکردن از آن ها است. (تبلیغات رایگان)اگر دقت کرده باشید در بیشتر سازمان ها، تابلوهای اعلانات، جذابیت بصری خاصی ندارند درنتیجه در جذب مخاطب موفق عمل نمی کنند. (تبلیغات رایگان) از این رو روابط عمومی ها خواسته می شود ضمن توجه بیشتر به این ابزار مهم، به دنبال راهکارهای خلاقانه ای جهت جذب مراجعین باشند.(تبلیغات رایگان)

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی