تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰


تبلیغات رایگان



مصاحبه:


مصاحبه را می توان به دو دسته تقسیم کرد:(تبلیغات رایگان)



        مصاحبه با مجلات، روزنامه ها، سایت ها یا به طور کلی مطبوعات(تبلیغات رایگان)



        مصاحبه با رادیو و تلویزیون



در مصاحبه با هریک از موارد بالا، لازم است به مواردی دقت شود(تبلیغات رایگان) و تفاوت هایی را در هنگام مصاحبه با هریک، نسبت به دیگری قائل شوید.(تبلیغات رایگان) شاید با خودتان بگویید چه فرقی می کند، در اخر که قرار است یک سری اطلاعات توسط مصاحبه کننده استخراج و منتشر شود؛ (تبلیغات رایگان) ولی درادامه متوجه خواهید شد تفاوت هایی وجود دارد.(تبلیغات رایگان)


 در مصاحبه با روزنامه ها و مجلات (مطبوعات) اطلاعات زیاد و گوناگون شما، (تبلیغات رایگان) تسلطی که بر موضوع مورد مصاحبه و یا تسلطی که بر سوال های مصاحبه کننده دارید، (تبلیغات رایگان) هم چنین مسلط بودن بر اطلاعات و دانسته های عمقی خودتان، مهارت در برقراری ارتباط با مصاحبه کننده(تبلیغات رایگان) و انتقال اطلاعات تان و همچنین تجربه ی شما، اهمیت زیادی دارد (تبلیغات رایگان)به طوری که می تواند برگ برنده ی خوبی برایتان در آن مصاحبه باشد.(تبلیغات رایگان)


 تفاوت دیگر این است که شما باید از خبرنگار بخواهید(تبلیغات رایگان) پس از نگارش گزارش و قبل از چاپ، مصاحبه را برای شما بفرستد (تبلیغات رایگان) و پس از تاییدتان چاپ کند زیرا در این مصاحبه، صحبت های شما ضبط شده و سپس توسط خبرنگار نگارش می شود. (تبلیغات رایگان) درنتیجه ممکن است شیطنت هایی مانند تیتر کردن بعضی نکات جنجالی و .... انجام شود.(تبلیغات رایگان)


درادامه ی مطلب همراه ما باشید








در مصاحبه ی تلویزیونی، خبرنگار از شما سوالاتی می پرسد(تبلیغات رایگان) اما مطلقا تاثیری بر پاسخ های شما نخواهد داشت(تبلیغات رایگان) زیرا شما مستقیما ( بدون واسطه قرار گرفتن خبرنگار)، پیام ها و اطلاعات خود را به مخاطبان تان ارائه می دهید.(تبلیغات رایگان) حالا ممکن است مصاحبه ی شما ضبط شده و بعدا پخش شود یا ممکن است به صورت زنده پخش شود. درهرصورت مبرا از تاثیر شخص ثالثی است. (تبلیغات رایگان)



  از جمله مواردی که می تواند(تبلیغات رایگان) مصاحبه ی رادیو یا تلویزیونی شما را به یک مصاحبه ی قوی و موفق تبدیل کند، داشتن اعتماد به نفس بالا، (تبلیغات رایگان)حس آرامش در انتقال مفاهیم و گفتار، تسلط و تخصص مناسب بر موضوع مورد مصاحبه، (تبلیغات رایگان)پوشیدن لباس مناسب و ظاهری آراسته، وقار و متانت و سنگینی و... است.(تبلیغات رایگان)


کنفرانس مطبوعاتی و تلویزیونی ( خبری):


در طول عمر سازمان، مواقعی پیش می آید(تبلیغات رایگان) که سازمان مجبور است ( یا به عنوان یک اقدام مثبت، ترجیح می دهد) یک سری اطلاعات را به سرعت(تبلیغات رایگان) و با دقت هرچه تمام تر به گوش عموم مردم برساند. (تبلیغات رایگان)در این مواقع هماهنگی جهت برگزاری یک کنفرانس خبری مناسب، از وظایف مهم و سریع روابط عمومی سازمان محسوب می شود.(تبلیغات رایگان) بدین ترتیب ضمن اطلاع رسانی خبرهای مد نظر، فرصتی هم فراهم می شود(تبلیغات رایگان) تا نمایندگان سازمان، درحضور نمایندگان رسانه، طرح ها و هدف های کوتاه مدت سازمان را به اطلاع مردم برسانند.(تبلیغات رایگان)


نکته ی مهم در اینجا، این است(تبلیغات رایگان) که فردی باید به عنوان نماینده ی سازمان، حضور در این کنفرانس را برعهده داشته باشد(تبلیغات رایگان) که هم تسلط کافی بر امور جاری در سازمان داشته باشد، هم از اهداف و برنامه های سازمان و البته مشکلاتش به خوبی آگاه باشد(تبلیغات رایگان) و هم بسیار صبور و متین باش، زیرا در این کنفرانس ها، امکان دارد (تبلیغات رایگان)سوالات و انتقادات تند و محکوم کننده ای توسط خبرنگارن مطرح شود و ممکن است(تبلیغات رایگان) نماینده ی سازمان را عصبانی کند. پس کسی باید در این کنفرانس ها شرکت کند که بتواند با خونسردی پاسخ دهد.(تبلیغات رایگان)



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی