تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰


تبلیغات رایگان


مرحله ی پنجم: در مرحله ی پنجم متن سخنرانی با توجه به یک چارچوب ثابت تعین می شود.(تبلیغات رایگان) درابتدا مقدمه نوشته می شود، سپس اصل مطلب و دراخرهم نتیجه گیری.(تبلیغات رایگان) دقت کنیم در بخش نتیجه باید مهمترین دیدگاه ها را درمورد مهمترین نکات مطرح شده در سخنرانی یادداشت کنیم.(تبلیغات رایگان)



مرحله ی ششم: این مرحله که مرحله ی آخر است دارای دو بخش مجزا است.(تبلیغات رایگان)



الف) بخش اول، کارشناس روابط عمومی پس از نگارش متن (تبلیغات رایگان) که در مرحله ی قبل انجام شده است، ابتدا یک عنوان مناسب برای متن سخنرانی انتخاب می کند. (تبلیغات رایگان) پس از آن متن را به سخنران تحویل می دهد. دقت کنیم تحویل متن سخنرانی به سخنران باید یک هفته زودتر از موعد سخنرانی باشد (تبلیغات رایگان) زیرا او باید زمان کافی برای تمرین وتسلط برمتن را پیدا کند.(تبلیغات رایگان)



ب) بخش دوم، درواقع حسن ختام این فرایند است. (تبلیغات رایگان) یعنی ایراد سخنرانی توسط سخنران که البته پس از تایید متن توسط سخنران انجام می شود.




درادامه ی مطلب همراه ما باشید










آن چه در این زمینه حتما باید تاکید شود (تبلیغات رایگان) این است که وظیفه ی روابط عمومی تنها با نوشتن متن به پایان نمی رسد (تبلیغات رایگان) بلکه در اخرین بخش هم (یعنی ایراد سخنرانی) روابط عمومی نقش مهمی ایفا می کند.


می پرسید چه نقشی؟ خب معلوم است کارشناس روابط عمومی باید فضای سخنرانی را مهیا کند.(تبلیغات رایگان) یعنی سالن سخنرانی را چک کند، تهویه ی آن، نور، سالم و تمیز بودن صندلی،(تبلیغات رایگان) مناسب بودن سیستم پخش صدا، میکروفون و بلندگوها، برقراری نظم در جلسه و... . (تبلیغات رایگان) دعوت از سخنران، تنظیم و هماهنگی زمانی برنامه های اجرایی، انتخاب مجری برنامه، تهیه ی خبرهای مطبوعاتی(تبلیغات رایگان) از روند اجرای برنامه و مجری وسخنران و... ، اطلاع رسانی (تبلیغات رایگان) و آگاهی عمومی نسبت به زمان و مکان اجرای برنامه به مخاطبین بالقوه ی جلسه و مهمان های مدعو. فیلم برداری و عکاسی از جلسه ی سخنرانی، معرفی سخنران و روزمه ی او.(تبلیغات رایگان)


سفر مطبوعاتی


در این وبلاگ بسیار درمورد انواع ابزارهای موجود درتبلیغات،(تبلیغات رایگان) شیوه ی استفاده از آن ها، نکات مفید جهت بهره برداری بهتر از این روش ها و... گفته شد. (تبلیغات رایگان)درمورد قدرتمند ترین ابزار هم که همان رسانه های صوتی و تصویری است به صورت جامع صحبت کردیم. (تبلیغات رایگان) اما شاید بتوان به مطبوعات رتبه ی دوم را در اهمیت و تاثیرگذاری داد. (تبلیغات رایگان) هنوزهم تعداد زیادی از مردم تیتر روزنامه ها و مجلات را به طور مستمر پیگیری می کنند و هنوز اغلب مردم حرف های مطبوعات را خیلی زودباور می کنند.(تبلیغات رایگان) نکته ی جالب در این جا این است که به نظر می رسد(تبلیغات رایگان) نظارت ها بر مطبوعات کمتر از رسانه ی ملی است درنتیجه زمینه برای مانورهای تبلیغاتی بازتر می شود.(تبلیغات رایگان) تاکنون چندبار دیده اید در رسانه مطلب یا موضوع یا خبری مطرح شود(تبلیغات رایگان) که خلاف واقع است؟ انگشت شمار! و به سرعت هم پیگیری و تصحیح می شود. اما آنچه در مطبوعات نوشته می شود و بعدها معلوم می شود سوتفاهم! بوده است(تبلیغات رایگان) یا به هردلیلی نادرست نوشته شده است،(تبلیغات رایگان) مدتی زمان می برد تا اصلاح شود. تازه اگر اصلاح بشود! زیرا دفعات متعددی هم بوده است که مطالب خلاف واقع یا اغراق شده منتشر شده اند(تبلیغات رایگان) و هیچ تلاشی هم درجهت اصلاح آن رخ نداده است. پس باید به دنبال راهی باشیم (تبلیغات رایگان)که از این ابزار هم استفاده ی خوبی ببریم.(تبلیغات رایگان) به نظر شما از چه راهکارهایی می توان برای استفاده ی بهینه تر از این ابزار قدرتمند بهره جست؟


برای اطلاع از نظر کارشناسان در این باره، پست های بعدی را حتما پیگیری کنید.








نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی