تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات رایگان

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰


تبلیغات رایگان


اگر می خواهید بدانید چگونه از ابزار سخنرانی استفاده کنید (تبلیغات رایگان) که بیشترین بهره برداری را داشته باشید، به نکات طلایی که در(تبلیغات رایگان) ادامه خواهیم گفت دقت کنید:


1. متن سخنرانی تان را با توجه به موارد زیر آماده کنید(تبلیغات رایگان)



مرحله اول: در ابتدا شما باید با سخنران مراسم تان گفت وگویی داشته باشید (تبلیغات رایگان) تا به یک زبان و درک روشن و مشترک ازسخنرانی برسید.(تبلیغات رایگان) باید دقیقا مشخص شود شما از سخنران چه انتظاری دارید؟ محور اصلی سخنرانی چیست و قرار است عمده ی تایم سخنرانی را به چه مطالبی اختصاص دهید.(تبلیغات رایگان) برای تاثیرگذاری بیشتر متن، چه پیشنهاداتی دارید و پیشنهادات سخنران در این زمینه چیست؟(تبلیغات رایگان) چه جاهایی از متن قابلیت تاکید بیشتری دارد(تبلیغات رایگان) و شما در نوشتن متن و سخنران در قرائت آن باید روی آن مانور دهد؟ قرار است از این سخنرانی به چه نتیجه ای برسید. تایم سخنرانی چقدر است. (تبلیغات رایگان) قبل و بعد از سخنران چه برنامه هایی اجرا می شود. چه تایمی را به پرسش و پاسخ اختصاص دهید.(تبلیغات رایگان) پاسخ ها را به چه سمت و سویی متمایل کنید؟ (تبلیغات رایگان) حتی می توانید درمورد سوالات احتمالی هم فکرکنید و جواب هایی را از قبل آماده کنید تا سخنران با آمادگی بیشتر به سوالات پاسخ دهد.(تبلیغات رایگان) در این زمینه به این نکته ی مهم هم دقت کنید که قطعا شما به عنوان مسئول روابط عمومی سازمان (تبلیغات رایگان) خیلی بیشتر و بهتر با هنجارها و خط قرمزهای سازمان تان آشنایی دارید پس مواردی که لازم است (تبلیغات رایگان) را به سخنران یاداور شوید تا در پاسخ به سوالات از آن خط قرمزها عبور نکند و برای شما و خودش دردسر نسازد. (تبلیغات رایگان) همچنین سخنران هم باید برای شما توضیح دهد متن سخنرانی باید از نظرش چه ویژگی هایی داشته باشد تا راحت تر بتواند برآن مسلط شود و اصلا حاضر باشد آن را قرائت کند.(تبلیغات رایگان)


درادامه ی مطلب همراه ما باشید







مرحله دوم: مرحله ی بعدی آماده کردن متن سخنرانی است.(تبلیغات رایگان) برای تهیه ی متن سخنرانی باید با مختصات خود آشنا شوید. یعنی چه؟(تبلیغات رایگان) یعنی باید با موضوع سخنرانی به خوبی آشنا بوده و برآن تسلط کافی داشته باشید، محل سخنرانی را از قبل دیده باشید و بدانید موقع سخنرانی قراراست (تبلیغات رایگان) در چه موقعیتی نسبت به مخاطب قرار بگیرید ( این موضوع علاوه بر کمک به کاهش استرس تان، به شما کمک می کند بدانید در چه  زاویه ای نسبت به مخاطبان هستید،(تبلیغات رایگان) نورپردازی بر جایگاه سخنرانی چگونه است، میدان دیدتان نسبت به مخاطبان چه اندازه است، میزان تنظیم صدا و بلندگوها درسالن چگونه است(تبلیغات رایگان) تا بدانید باید چه میزان بلند صحبت کنید و...)، با نوع مخاطب(تبلیغات رایگان) و ویژگی هایش آشنایی داشته باشید ( مثلا این که در چه رده ی سنی هستند، جنسیت شان چیست، چه شغلی دارند، (تبلیغات رایگان)هدف شان از شرکت در این مراسم چیست، سطح تحصیلات شان چقدراست، (تبلیغات رایگان) دیدگاه شان نسبت به موضوع سخنرانی چیست، گرایش های سیاسی و...). شاید بگویید چقدرسخت! درست است. (تبلیغات رایگان) باید بگویم سخنرانی خودش یک نوع روان شناسی خاص خود را دارد که به آن روان شناسی سخنرانی می گوییم. (تبلیغات رایگان) تازه اگر سخنران خود شما باشید که کار بسیار راحت تر است تا زمانی که شما مسئول روابط عمومی سازمان تان هستید(تبلیغات رایگان) و باید برای سخنرانی سخنران تان متن تهیه کنید. (تبلیغات رایگان) در این شرایط سختی کار چند برابر می شود چون به غیر از موارد بالا شما باید با ویژگی های شخصیتی(تبلیغات رایگان) و ویژگی های سخنوری سخنران تان هم آشنایی کامل داشته باشید. تا بتوانید متنی متناسب با سلیقه و توانایی های سخنران تان تهیه کنید(تبلیغات رایگان) که هم به مزاق مدیرتان خوش بیاید و هم خود سخنران متن را تایید کند (تبلیغات رایگان) ضمن این که نکاتی که برای شما و سازمان تان مهم است در آن گنجانده شده باشد!!




 




 




 






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی